Välkommen till min nya blogg!

Efter mycket funderande har jag beslutat mig för att starta en blogg och dela med mig av det liv jag levde då jag levde med en man som var otrogen mot mig, hur jag tog mig ur det och hur jag lever idag. Jag vet att många kvinnor där ute, och män också för den delen, delar min situation och jag hoppas kunna inspirera och stärka er alla där ute! Kanske läser också någon otrogen man eller kvinna min blogg och tänker om?

Jag kommer att börja från början så att ni får följa min resa från allra första början tills nu. Jag hoppas att det är en resa som ni kommer att vilja följa!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Malin Ander

Älskade syster! Jag är så glad att du gör detta, både för din egen skull men förhoppningsvis för att visa andra att hur jobbigt det än är så finns det ett efter som kan bli något annat än det som var innan. Och detta efter kan bli lika bra och i många fall bättre eftersom du inte lever med en misstänksamhet hela tiden. Jag led med dig under den period du mådde dåligt och hela tiden gick med oro och ångest. Idag är jag en stolt syster till en kvinna med självförtroende och ett gott liv.

Kramar

Malin

2010-11-19 @ 10:10:09
Postat av: LADY DAHMER | confessions of a neurotic attentionwhore

det här är en av mina personliga favortier. det är svårt med gratisdesigner. det ska ju liksom passa alla.

2010-11-19 @ 11:57:47
Postat av: Maria

tack min älskade syster! Utan allt ert stöd vet jag inte om jag hade klarat mig genom det så helskinnad som jag idag är!

2010-11-20 @ 16:18:43
URL: http://livetefterotroheten.blogg.se/
Postat av: maje(marianne)vedin

Hej!



ville bara visa att jag läst, hoppas vi träffas snart irl. starkt att dela din livshistoria, hoppas det kan ge styrka till många, när vi delar livet så inser vi att vi inte är "ensamma" utan hur nära vi är varandra! kram

2010-11-20 @ 19:14:49
URL: http://familjenvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback